Wednesday, October 03, 2007

sAjE jE..

Pg td dah bz..ada meeting ketua jbt.KP yg jd pengerusi meeting tu. meeting tu kul 8.30. dah kata wajib ketua jbt yg datang..tp ada gak yg anto wakil..kalo pen. pengarah tu ok la..tp ada yg anto EO jer...mcm² dorang ni. meeting tu dlm sejam lebey je.. bincang pasal status sistem tu kat jbtn masing².. masa ni la ramai dok kata masalah tu la ni la..sblum ni takde la report pape.. aku kena naik awal td. kena duk kat meja luar jap n amik kedatangan dorang.. pastu bila boring aku snap skit..huhu


ni pandangan dr meja tu..lif kat sblah kanan..


ni la bilik putra..meeting kitorang bkn kat bilik ni..tp kat bilik lembaga [lembaga?? tatau la nape mesti nama bilik tu bilik lembaga] aku saje je snap gambo bilik putra..sbb..kang kalo aku bgn dan amik gambo..pe plak org kata huhuhu

saje je aku update skit...sbb kepala pun dah weng skit ngadap sistem je dr pg..

No comments: