Wednesday, January 02, 2008

TiMe KaSiH

time kasih wat sesape yg wish untuk besday aku...huhuhu. thn ni yg ke 26. rerasa cam dah tua gak. memacam ucapan aku dpt

-slamat ari tua yg ke 26. moga lebih matang dr dulu -
-ija..hepi besday-hepi besday-
hepi besday awak..moga sihat sejahtera slalu dah dimuahkan rezeki - ni dr aweks forum lama dulu huhu
-slamat ari lahir. moga panjang umur n murah rezeki
-slamat ari lahir ija. moga panjang umur, murah rezki dan cpt kawen thn ni
-hepi besday ija..moga tabah, ceria, dimurahkan rezeki dan sihat selalu uth tahun ni
-slamat ulang tahun kelahiran..moga panjang umur dan murah rezeki serta cpt kawen - ni dr seorang abg
-ijat..hepi besday. may happiness with u
-jat..hepi besday. moga panjang umur n murah rezki. ko utang aku cite smalam tau - ni dr dak ina..huhuhu..
-dear valued friend, i wish u 'HAPPY BIRTHDAY. may u enjoy the day with family members n rejoice good times with the loved ones - ni dr syuk..member lama kat porum lama
-slamat yg ke 26 thn, slamat thn baru. smoga segala perjalanan yg dijancang dipermudahkan tuhan
-hi ija..hepi bday n hepi nesw year. wish u have a happy, great n succesful year ahead
-hepi bday n hepi new year jat - ni pun aweks porum lama dulu..tp skang dah jd puan..huhuh
-hepi besday ija. moga ceria selalu
-hepi belated besday. sori lewat sehari. tp smalam dah wat entri kat .... - cuba teka sape punya huhuhu
-slamat ari tua yg ke 25. dah tua la, hepi besday my pren, moga panjang umur, murah rezki dan tercapai segala impian, bila lg nak kawen ni.jgn lupa jempu ye - ni yg besh..wat aku rasa umur tak bertambah je hahaha

ni antara sms aku dpt. time kasih wat sume yg mengwish. sama ada sms atau pun kat blog memasing. time kasih gak wat pemberi kek. anak buah aku ske tgk itik/ angsa tu tau huhuhu.. dan mekasih kat along sbb ada kek blueberry tu...mekasih.

bila dah 26 thn ni..rasa cam banyak lak angka tu. errr..dah tua ke eh? tu cuma sekadar angka kan huhuhu. apa pun.. aku cuma harap thn ni akan lebih baik dr thn² yg lepas...

No comments: