Monday, December 31, 2007

3 PeRkArA

ada 3 perkara yg meningglkan kesan kat aku minggu lepas..

* yg pertama - ada 1 mlm tu aku dpt no dak acoy...esoknyer aku sms kaco dia..dan dia tau sape aku dlm ari tu gak. tu pun sbb ada org tu tak leh simpan rahsia..huhuhu..lum puas lg nak kaco² dia sebenarnya. tp ok la..aku cari acoy pun dah lama. kebetulan kawan dak acoy ada jumpa abg dia kat sek 25..mintak la no tipon dia. dulu..last berita aku tau dia dpt baby lelaki. skang ni dah tambah lg sorang..pompuan lak. apa pun..aku rasa dak acoy ttp budak kecik cam dedulu...oh yer..dah acoy kata..kalo stakat sore kitorang ni dia leh cam..lg² sore eku...eleh cam poyo je kan..

*am jatuh tangga. jumaat lepas. gambo dia ada dlm hp tp kabel tinggai kat umah lak..nanti kalo dah ada gambo aku cite ngan lebey lanjut lg.

*yg ke 3 ..ahad yg agak tak besh.. tetiba aku rasa cam tak besh lak. ntah lah.

No comments: