Monday, December 24, 2007

aKu

'wak ni keras kepala gak eh'

aku? keras kepala? mana ada..tak betul tu. kalo betul pun..skit je..tak la keras sgt. ni kes ari tu. memula camni.
aku nak kan menda tu...dia tau..aku pun tau..p carik menda tu. jumpa. beratur agak lama. sesama beratur. n dpt menda tu. aku rasa skit..pastu gerak. pastu aku nak lg..pastu dia tak kasik. dia gurau. aku tau tu. dia pun tau. ok aku tak kisah.aku mintak lg skali. dia tak kasi lg. ckup 3 kali. ok la..aku malas nak mintak lg. bkn..bkn aku majuk cuma rasa tanak lg dah. so..ok.

pastu dia ofer. aku kata tanak. dia kata aku majuk..tu bkn majuk. aku tak ske majuk. dia ofer lg dan lg dan lg..aku ttp tanak. aku cam td gak. layan je borak..gelak². sesambil tu dia ofer lg dan aku ttp tanak. sampai abis pun aku tanak. aku pun tatau nape..huhuhu..tetiba rasa tanak. dan sbb tu dia kata aku keras kepala. eleh...bkn wat menda pun kan..

dan tu bkn kali pertama, kedua, ke tiga dia kata camtu...dah banyak kali pun huhuhu..aku ni keras kepala ke eh? meh aku jawab..aku tak.

No comments: