Friday, December 14, 2007

uPdaTe sKiT

rasa mcm dah lama aku tak apdet kan..sblum cuti raya last aku apdet...pastu..takde lg. ni la br nk apdet skit. tp aku tak tau..dr mana nak mulakan. mungkin ada yg aku terlupa..takpe.. aku tulis apa yg aku igt.

- masuk je keje pas cuti raya..aku ada intebiu. untuk jwtn tetap. yg ni kali yg ke 3. tak mengharap sbb pd aku biasa je. tetap atau tak aku masih ada keje. intebiu agak ok. ada 1 soklan yg mmg aku tak dpt jwb dan aku pas melalui intebiu tu..aku tau mcm takde harapan je.

- keje mcm biasa. eh...bukan..lebih dr biasa. makin bz ngan keje. tau kan..bila semuanya nak cpt tanpa tau keadaan keje tu camne. takpe..buat je kan. nama pun keje.

- apa lg ye...sumenya mcm biasa je rasanya. cuma aku tak punya masa untuk menaip kat sini..tp aku masih punya masa menjengah ke blog mereka² sesekali .

- oh ye...lepas je intebiu aku sgt² mengharap..kalo la ada rezki aku tetap..aku nak kuar dr bhg ni.. tak kiasah la nak letak aku kat jbtn lain ke..pejabat cawangan ke...aku tak kisah. tp aku tak nak duk sni. post kat sini ada 1.. yg wat keje sistem ni ada 2 [aku dan kwn aku].. kalo dedua dpt tetap..salah sorang akan kena tinggal.. dan kitorang mmg dah dpt agak camne keadaan org yg kena tinggal. kena wat keje 2 org tu sorang². bayangkan la. dgn bos yg camtu...dgn keadaan keje yg camtu..keadaan opis yg camtu. sbb tu aku rasa tak kisah kalo dpt tukar tpt lain..walopun aku tau mungkin tpt lain tak dpt internet..tak dpt nak bersenang² ngadap pc 7-7..

- dan aku dah dpt jwpn intebiu tu selasa ari tu. kitorang dedua dpt tetap. alhamdulillah. dan bila bukak je surat tu... aku dpt tetap kat sini gak. kawan aku ke jbtn lain. still 1 bangunan. tetiba je aku tak pk apa dah. apa yg paling aku tak nak jd dah jd. so...terima je. tak leh nak mintak tukar bhg lain..kan dorang kata ngengada lak..dah dpt tetap, banyak cite lak. aku dpt kat diri aku.. takpe..wat keje je. aku keje sbb nak carik rezeki kan..aku kena cuba bertahan ngan keadaan camni. aku wat keje aku..pasal dorang² tu.. lantak pi la..

No comments: