Tuesday, August 07, 2007

aRi Ni ArI sElAsA

ari ni ari selasa kan.. ari ni la ari selasa yg paling sibuk dlm idup aku. ari selasa yg aku rasa mcm tak cukup waktu. ari selasa yg aku rasa kalo takde pun takpe.. sume nya ari ni.

kalolah telinga ni bercakap.. mesti dia cakap cam ni "dah la tu ijat..tak larat aku nak dgr sore² dorang lg..cukup lah"
kalolah kaki ni punya sore..mesti terdengar sore "cukuplah ijat..rasa tak larat aku nak bergerak lg"
dan kalo lah mulut ni boleh berkata² [mulut mmg leh berkata² kan...] mesti ari ni dia komplen "cukup² lah tu..tak larat lg aku nak bercakap² lg..sgt² tak larat"

ari selasa ari ni...aku rasa bz sedari pg.. wat call skit²..jawab call banyak² sgt². rasanya kat 100 ke 100 kot... tipon lak bkn kat meja aku. nak berjln lg. camtu la..kalo dah dkt nak meeting sume cuak..kalo tak tu.. takde lak jd camni.. takde lak mengadu masalah pape.. tp bila dpt je surat nak meeting..mula lah sorang².. yg tak penah ada masalah pun leh bertimbun jdnyer. ni pun dgr cite meeting ni mcm kena tunda je.. encik pengerusi akan ke luar negara.. mebi 2 minggu.. dan tatau lg bila meeting ni nak wat. tp tu sume tak pasti pun.. manalah tau encik tu tak jd ke luar negara ke...

kepala pun dah sakit. dah agak dah. takpe. wat² tak sakit je. sambil menaip ni aku tgh dengar lagu kaer - izinkan ku pergi. lagu tema cite rasaksa tu. besh kan lagu ni. videoklip yg aku tgk kat youtube ari tu pun mcm sedey je.

No comments: