Thursday, August 09, 2007

kAtA oRaNg..

org : eh jat.. ko dah nampak gemuk skit ek skang ni..
org lain : bkn skit la tp banyak la
aku : ha'ah la...bkn skang..tp dah lama dah..dan bkn skit..tp mmg banyak..ko br pasan ke?

org : dah makin berisi ek skang ni..
aku : ek? biasa je..

org : pesal muka ko makin bulat eh?
aku : ek? biasa je...hehehe

org : baju yg ko pakai smalam nampak ketat..ko dah gemuk ke mmg baju tu ko wat kecik?
aku : baju tu kecik skit..tp sebenornya aku mmg makin gemuk pun..

org : awat pipi dah makin tembam eh?
aku :ek? bior le..

org : dlu masa memula kenai.. mcm jari kelingking..tp skang dah mcm ibu jari
aku : kuang asam tul..tau la bdn dia menten je...huh

org : hahaha..dah mcm beruang naik moto dah org tgk..hahaha [ni masa org tu tgk aku naik moto]
aku : kuang ajaq tul la..hempeh tul..

org : cuba tgk gambo ni..sume dah tembam kan? ko pun sama jat..[ni kes tgk gambo masa p cameron]
aku : takpe..aku tak ketara sgt ..


tu la antara kata² org² kat aku. aku tau. walopun korang tak bg tau. aku sedar. walopun korang tak cakap. memang. memang badan aku dah makin gemuk ngan jayanyer. aku lum penah lg berbadan cam ni.. bayangkan la..dlm masa 3 ke 4 tahun aku leh naik berbelas kg. bayangkan la.

tp aku tak lak rasa nak cpt kuruskan badan. tak lak rasa nak mkn ubat kurus. sbb aku rasa ok lg. bila aku nak mkn aku mkn je..huhuu bebila aku rasa nak mkn aku mkn. tgh mlm pun takpe. ntah..aku tak kisah sgt pun. nanti² turun la berat aku kot...takpelah..yg penting aku ok..aku hepi..

No comments: