Thursday, August 09, 2007

kAtA dIa

sama je pun cam pg² lain. tp makin lama makin rasa cam dia makin tak sihat. kata dia..mata dia dah tak nampak sebelah kalo tgk menda jejauh, kata dia lg ada cam luka skit kat kaki dia..tp kata dia dia ok lg.. leh tahan lg. kata dia lg kalo jln je mesti rasa ngilu². sian dia kan. kena gak bawak p check up nanti ni..

smalam dia ngadu..ada org curik barang dia. hampeh sungguh pencurik tu. berani sgt carik pasal ngan aku. kalo aku tau sape..siap la ko. tak pepasal dia nampak lain. kdg² dia ngadu penat, tak cukup rehat.. tp nak wat camne kan.. sbb dah mmg kena camtu. agaknya sbb tu la tetiap bln dia kena p wat check up.

walopun dia tak semewah kwn dia.. aku tatau nape aku lg sayang kat dia. mungkin dia yg rapat ngan aku. aku ngan kawan dia biasa² je. lum penah kuar berdua. tp ngan dia..huhuhu tak leh nak kata le... sbb tu aku riso kalo dia sakit²..kalo dia tak sihat..

apa pun.. untuk dia..moga tabah nak hadapi ari² mendatang ni. aku slalu ada di sisi dia.

No comments: