Tuesday, July 31, 2007

aRi Ni

Pg td cam kena ujan skit masa kat jln kuching. pastu bawak laju aku ngan dia dah sepakat utk tambah kelajuan..kang kalo ujan makin lebat mmg teruk la. berdoalah dlm ati jgn ujan lebat dlu. alhamdulillah...takat renyai je. tp dlm kat kul 8 tu ujan lebat. sian eh kat dorang yg nak p keje..lg² kalo naik moto...mesti basah. pastu masa aku tgh layan blues tgk ujan kat luar..tetiba lak datang si dia...pe lg.. aku snap skeping..ni la dia

agaknya dia pun tgh layan blues sambil tgk ujan cam aku. agaknya dia tgk pk... cam ne nak carik makanan kalo ujan tak benti.. ataupun dia pk.. cam ne nak p jln² kalo ujan tak sidang..atau pun dia tgk kata..ok gak eh layan blues pepagi neh..

aku teruskan ari aku cam biasa je. wat keje sambil memeningkan kepala. bila dah sampai satu tahap aku dah weng.. aku benti jap..sambil men game. pastu sambung keje balik. bila ptg aku tgk luar lg.. ni.. ada dia lg


dia asik bergerak je..sampai susah nak amik gambo dia. aku amik gambo ni sambil duduk je. tak bape rajin nak bangun p dedekat...kang dia lari lak. ni aku zoom sket..

igtkan nak amik gambo masa dia tgh gegurau ngan kekawan dia..masa dia tgh men² ke..masa dia tgk suka² ke.. tp dorang p jauh sket lak.. tak kan aku nak bangkit pastu p ikut dorang.. kang pe lak kata org² kat opis neh..mcm la aku dah takde keje sgt kan.

dan skang ni dah kul 7.. dorang dah takde. dah balik umah dorang kot. see..dorang pun tau nak balik umah.. maka dgn itu...aku pun igt nak kemas².. nak beransur dlu. jumpa lg nanti.

No comments: