Tuesday, July 24, 2007

..bZ..bZ..bZ..

sume org bz je skang ni..bz ngan APC tu.. sok dah mula .. so.. esok ngan lusa aku akan bertambah-tambah bz. pepagi dah kena gerak dr sni. so..mlm ni nak tak nak kena tido awal gak. kena. mesti. bagus gak eh bila bz camni..bleh lupa jap apa yg tak patut diingat. esok gak pas balik dr putrajaya..aku akan ke spital slayang teman kawan aku wat check up. esok opis mesti lengang..sbb ramai yg berkampung kat putrajaya sana tu.

esok 25hb kan..esok gaji. smalam dah dpt slip gaji. gaji naik skit. alhamdulillah. dah wat bajet skit². tak lupa gak apa yg aku janji ngan mak.

apa lg eh..ada org nak p kuantan. cam biasa la kena bli ole² utk aku. nak kopok cam ari tu..pastu nak kopok lekor gak. pastu nak pe lg? cukup la eh... mcm lenkali tak gi lg pun..

mlm ni nak mkn kek blueberry yg dpt ahad tu..mlm td tak dan nak mkn sbb tangki dah penuh. kek tu sedap tau. banyak jem blueberry..so mlm ni..mkn kek la eh ijat. mekaseh wat org yg bg kek...

No comments: