Wednesday, July 18, 2007

..sLaMaT pEnGaNtIn BaRu..

Ahad lepas aku p kenduri kawen. budak opis aku dlu. skang dia dah p opis len pas dpt tetap. aku g kenduri dia dlm kul 1 lebih sampai sana..ujan masa tu..mkn² dlu.. pastu naik kat umah dia. dia dok flat kat tmn datuk senu. bila kat atas sempat la amik gambo dlm 7..8 keping. pastu borak²..mkn² lg sambil tgk gambo studio yg dia amik sblum neh.

Dlm kul 2 lebey dia pun nak turun..bersanding dlm dewan kat bawah. ujan lak lebat giler masa tu. aku tgk jap dia sanding. pastu..dlm kul 3 lebey gerak p opis. sampai opis duk jap kat dpn...dlm kul 4 gerak p klcc. Nak tgk Harry Porter. ok la cite tu.

Mlm sblum tu Jen ada tipon...ajak dtg mkn² ari ahad tu...tp aku tak dpt p sbb nak p kenduri tu la. bila baca blog minah, marts dan Jen sendiri...sakan gak eh ari tu.

berbalik pd cite kenduri kawen ari tu..temanyer seba ijau..dr baju sampai la canopy...dr bunga telur sampai la gift. beg tu kaler ijau...dlm beg tu lak ada bunga telur kaler ijau, beg kecik kaler ijau [dlm tu isi gegula], pastu ada kipas, air tin [7 up] sbb ijau kot, pastu ada 2 ketul bahulu yg di bungkus ngan plastik ijau...see..serba ijau kan. dah tu kaler peberet dia.

tu aje lak cite pasai pengantin tu. untuk Mizan dan Ali...Slamat Pengantin Baru.

No comments: