Friday, July 20, 2007

..eNtRi PeTaNg JuMaAt..

apa nak cite eh..pepagi td ada taklimat untuk petugas APC dr kul 9.30 sampai la kat kul 12. cite pasai majlis tu nanti. tugas² sume. aku kena bertugas sbg penjaga barisan kat dlm dewan. setiap org kena jaga dlm 50 penerima anugerah. kena pastikan dorang ada kat barisan..beratur masa nak terima anugerah..sampai la dorang masuk duk balik dlm barisan. aku kena jaga zon jingga.

majlis tu 26hb nanti. raptai lak 25hb. nak kena ada kat opis sblum 6.30pg..sbb 6.30 bas nak gerak p putrajaya.. agak²nya kul bape aku nak gerak dr umah eh...sure pepagi buta dah kena gerak. sebenornya ada tpt tinggal disediakan kalo nak tido sana...tp mcm tak besh je. mmg la tido hotel...tp mcm tak sanggup nak tinggaikan dia 2/3 ari ni. jarang berpisah lelama ni. tp kan...masa p cameron ari tu dah tinggaikan dia. tp takpe..jap je pun. 3 ari je.

apa lg ari ni... masa rehat td p sg wang jap. tgk memory card. pastu balik. dan skang ni aku kat opis lg. nak tunggu kul 7 atau 7.30 br leh balik. br jap td ni dpt panggilan dr annah yayah. sembang sket².. pastu annah yayah tanya bila nak kawen...ohoo...annah yayah nak sponser kek bape tingkat nanti eh? 'annah yayah...kite nak kek blueberry tau..yg ada gambo spongebob ngan patrick'

cukup dlu entri ni..pasni aku nak wat entri len lak huhuhu

2 comments:

jentayu said...

kek kawin gambar spongebob ngan patrick.. hehe.. aku on jer.. bila jat?

ijat said...

bila tu tak dpt nak dipastikan lg..tp akan datang la huhuhu