Thursday, September 13, 2007

1 rAmAdHaN

ari ni 1 ramadhan. slamat berpuasa pd semua yg berpuasa. sedikit catatan untuk pg ni

*senja smalam ada gempa bumi kat sumatera kan. antara kawasan terlibat seperti Bengkulu, Sumatera.
kat malaysia pun turun rasa gegeran kat perlis, perak, penang, kedah, melaka, johor dan lembah klang. antaranya kat Menara Berkembar Petronas, kompleks kerajaan Jalan Duta, kawasan rumah pangsa di Bandar Sri Permaisuri, Hospital Pusrawi dan Wisma Bernama di Jalan Tun Razak . kat Johor n Putrajaya pun ada.

*gempa ni wat aku tingat masa tsunami disember 2004 dlu. masa tu aku kat klang, pintu nampak bergegar. tp aku cuma tau tsunami berlaku bila aku balik umah..waktu mlm tu.

*ari ni .. nasib sedikit tak baik. kat blakang Dynasty td..tetiba dia sakit. agak teruk. dia kata dia tak leh nak anto aku. nak jln pun dia cam tak leh. aku call akak aku. so..dia ada kat Dynasty skang ni. balik kang aku jumpa dia.

*pastu td aku nampak eksiden. moto. dpn skit pd simpang nak masuk pwtc dan dkt ngan cabang jln antara nak ke slayang atau KL. aku nampak sorang lelaki terbaring selain org² yg kerumun dia. harap² lelaki tu tak pape..

*menu aku pg td sekadar 3 keping roti gandum dan secawan air milo. Alhamdulillah.

*sahur td am semangat bgn, tp nana..huh...sgt liat nak bgn. banyak songeh lak tu. sume bng kecuali..aiman je tak bgn huhuhu..

*ari ni aku kena balik cpt. aku risokan dia. harap² dia tak pape.

No comments: