Friday, September 21, 2007

aPa Lg NaK kAtA


ada 3
aku, ko dan dia
antara aku dan dia ada ko
antara ko dan aku tak pernah ada dia
pedih...sakit..
bila ada yg meragui kaseh sayang kita
bila ada yg tak percaya apa yg kita kata
apa lg nak kata...mmg... mmg aku lebih dulu kenai dia
tp tu tak bermakna ada apa² antara kami
dan aku tak lama kenai ko
tp tu dah cukup bermakna ada sesuatu antara kita
aku tau..ko tau... dia tau..sume org tau
yg aku lebih sayangkan ko
yg aku lebih rapat ngan ko berbanding dia
yg aku lebih selesa ngan ko berbanding dia
tp nape tak nak caye?
nape mesti nak wat hal?
nape makin lama makin banyak masalah
katalah apa saje kalo tu boleh jernihkan keadaan
tp ko ttp tak nak kata pape
ttp nak tunduk membisu seribu kata
tp kenapa?
nak biar rasa bersalah tu kat bahu aku sorang?
bkn sekali dua aku tanya..tp nape tak nak gtau apa yg ko rasa?
nape?
ntah lah..apa pun..
untuk pengetahuan ko sekali lg
ko ttp di atas antara ko dan dia

No comments: