Monday, September 03, 2007

eNtRi TeRtUnDa - PaRt II

aku cuba nak pakai kasut org len..

kadangkala aku rasa idup ni indah. buat masa ni tu yg aku rasa. esok² tatau la camne. aku, asal Melaka. tak pasti sebenarnya dr mana, tp aku amik mula idup aku dr Melaka je. jd mcm aku tak susah pun. ada org jaga. kadang² jd perhatian oleh mata² mereka² yg tertarik ngan aku. satu ari ada sorang lelaki dtg kat aku. pas tawar² harga dia amik keputusan nk bawak aku balik. dr melaka aku ikut dia p klang. kat seminggu gak dia simpan aku kat umah flat tu.

satu ari tu..aku igt lg..ptg jumaat. ptg yg indah. cuaca baik. dr tgn org pertama..sampai ke tgn org lain lak. reaksi dia.. suka..terkejut.. tp mmg suka la. kalo dia suka aku lg la suka. dia usap² aku. aku tau dia akan sayang aku. dr klang aku dibawak balik ke kg. kat keratong 9, muadzam. dua tiga ari gak aku kat sana.

pastu aku teruskan perjalanan lg. kali ni ke 1 daerah yg aku tak penah sampai. dah mlm aku sampai sana. aku rasa ni destinasi terakhir aku. dan ku harap aku tak kan bertukar tgn lg. kekadang cam bosan takde kawan..kalo ada kawan kan besh. tu je la stakat ari ni. yg penting aku hepi.

ok..skang aku nak pakai kasut sendiri balik.

td tu mungkin apa yg dia rasa. aku? kalo dia hepi..aku lg la hepi. mmg dah lama aku impikan saat² cam tu. walopun pd mulanya bila tgk reaksi dia..aku mcm² pk² lg..ok ke eh? tp tu cuma skit dr keseluruhan apa yg aku rasa. yg selebihnya mmg aku hepi sgt². oh yer..dgr cite dia ada kawan² lain kat melaka sana. kan bagus kalo kawan² dia dpt duk skang ngan dia. mesti dia tak bosan. dan aku..dah tentu la lg tak bosan. tp..bila masanya tu..tak dpt nak dipastikan lg.

wat dia..mekaseh sbb hepikan aku.. huhuhu. oh ye..ada aku utarakan pertanyaan pd org pertama, nape dia untuk aku? jwpn org pertama senang je.. kalo yg suka, gelak ketawa tu kan dah biasa.. kalo len dr yg len kan kan elok, senang nak igt. oh..gitu rupanya. tak kisah la apa jwpn dia..terima kasih skali lg. agaknya bila dia boleh dpt teman seperjuangan eh huhuhu...


ni mata dia..


taraaaa...dan ni dia. tgk..reaksi dia mmg camtu kan. tp takpe. walo apa pun reaksi dia..aku ttp suka.

No comments: