Wednesday, September 26, 2007

eNsEm Ke??

sape penah tgk gajah? korang rasa gajah tu ensem tak? ensem ke? kalo tak ensem tak kan la sampai leh masuk dlm lirik lagu. so...soheh la ensem kan.. aku penah tgk gajah. beberapa kali la. tu pun masa p zoo... besh je tgk gajah tu beraksi. last skali aku tgk gajah dlm thn ni la.. gajah tu nakal sket. sian encik jurukatih yg jaga gajah tu. basah. lencun. cam ni..memula gajah tu wat pertunjukan cam biasa... pastu dia mula nakal skit....dia sedut air..pastu sembur kat encik tu...huhuhu..pastu dia amik lg dan sembur kat org² yg tgk pertunjukan tu... tak kena aku sbb aku duk atas skit..

tp masa tu aku tak pasan lak gajah tu ensem ke tak. ada la sempat aku snap skit gambo gajah² tu.. oh yer..untuk membuktikan gajah tu ensem...ni aku letak lagu tu.. dan bawah tu lak ada skit gambo gajah² masa kat zoo ari tu...
Dalam Air Terbayang Wajah

Dalam air ku terbayang wajah
Adikku yang ku puja
Tenteram semula hati gundah
Dapat mambang indah

Di ingatan ku terlukis wajah
Abang ku yang gagah
Baik budi serta ramah tamah
Handsome macam gajah

Rasa di hati masam-masam manis
Rindu asmara
Kanda ku jangan nangis
Hilang rupa lawa
Timbul rupa naga

Kalau hidup tak begurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Tahan nafas sahaja

Kalau hidup tak bergurau senda
Hilang nikmat cinta
Bila rindu mendebarkan dada
Sembunyi bawah tangga

No comments: